Backoffice

Altijd en overal toegang tot de backoffice van de kassa

De kassa voor de horeca is een gemakkelijke kassa welke voor jou als ondernemer gemakkelijk te beheren is. Deze kassa is het gereedschap voor iedereen met als doel af te rekenen. Het afrekensysteem heeft efficiënte functies, is eenvoudig in gebruik en op afstand te beheren. Zo bieden we diverse backoffice producten.

Artikelbeheer
Op de kassa of in de backoffice kan het artikelbeheer uitgevoerd worden. Tevens is het hierbij mogelijk artikelwijzigingen aan te brengen voor een later tijdstip.

Hiermee kunnen bijvoorbeeld nieuwe artikelen voor bijvoorbeeld een week later worden ingesteld. De wijzigingen worden op dezelfde manier ingevoerd als op het afrekensysteem.

  • Artikelbeheer mogelijk in backoffice en kassa
  • Werken met hoofdgroepen
  • Artikel namen en prijzen wijzigen
  • Voorraad, de aantallen ingeven of wijzigen
  • Keukenberichten, beschrijving van de standaard keukenberichten aanpassen
  • Hardlopers, aangeven welke artikelen op het hardloopscherm aanwezig zijn
  • Prijs niveau’s per artikel
  • Artikel inactief maken
  • Artikelen kunnen automatisch een artikelnummer krijgen
Rapportages
Iedereen is er zich van bewust dat meer inzicht en kennis leidt tot betere beslissingen. Je krijgt doormiddel van de rapportage meer inzicht in de omzet.

  • Overzicht van alle uitgevoerde correcties op het afrekensysteem
  • Weergave in en uit kas verdeling
  • Weergave van de BTW verdeling over de totale omzet
  • Omzet totaal in bedragen per hoofdgroep, groep en artikel
  • Omzet in een bepaalde periode
  • Welke kortingen zijn gegeven op de kassa
  • Totale omzet in aantallen per hoofdgroep, groep en artikel
  • Financieel rapport in geselecteerde periode met export naar Excel, Word en PDF
  • Brutomarge rapport met export naar Excel, Word en PDF
E-mail
 Door de module e-mail beheer kan er op een eenvoudige manier gecommuniceerd worden met je klanten. Ook worden de rekeningen opgestuurd naar je mail, zodat je altijd digitaal een overzicht hebt.

  • Overzicht van alle verstuurde e-mails
  • Verschillend keuzes van type e-mail in de kassa (bon, rekening etcetera)
  • Rekening per pdf versturen
  • Beschrijving van het onderwerp
  • Kassabon vanuit de kassa per e-mail versturen
  • Een link naar je website vermelden
  • Je bedrijfsgegevens vermelden op de bon, rekening etcetera
Klantbeheer
De klantbeheer rapportage module helpt je op een eenvoudige wijze en zonder veel extra inspanning klanten sterker te binden.

  • Nieuwe klanten of gasten aanmaken
  • Snel een bestaande klant opzoeken
  • Wijzigingen van klantgegevens
  • Mailings versturen naar je klanten die geregistreerd staan