Support & Service verlening

Support verlenen op de aankoop van je kassasysteem

Met onze online Service & Support overeenkomst verzeker je je van hulp bij calamiteiten met de kassa en/of terminals. Wij bieden twee mogelijkheden aan.

Service & Support abonnement

Per jaar – € 195,00

-Een service & Support op basis van beschikbaarheid is voor het verhelpen van storingen op afstand, m.b.t de geleverde producten;
– Tijdens kantooruren is service en support gratis! U hoeft hiervoor geen onderhoudscontract af te sluiten.
– Kantooruren zijn van maandag t/m donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 uur tot 16.00 uur;
– Service en support contract geldt op ma t/m vrijdag buiten kantoortijden van 17.00 tot 22.00 en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 22.00,     kosten voor hulp op afstand buiten kantoortijden bedragen € 28,50 per 15 minuten.
– Het verhelpen van storingen op locatie is op basis van nacalculatie á € 28,50 per 15 minuten plus de voorrijkosten op basis van
Nacalculatie of vooraf afgesproken met een medewerker van Multicard BV;
– Service op locatie zal gedaan worden op de eerst volgende werkdag op maandag t/ m vrijdag;
– De overeenkomst is geldig voor een minimale duur van 36 maanden met een stilzwijgende verlenging van 12 maanden;
– Er geldt een opzegtermijn van 3 maanden en kan enkel schriftelijk (aangetekend) worden opgezegd;
– De looptijd van het contract en facturatie gaan in na installatiedatum.

24/7 Service & Support

€ 38,50 per maand

– Een 24/7 online Service & Support overeenkomst is voor het verhelpen van storingen op afstand, m.b.t. de geleverde producten;
– Tijdens kantooruren is service en support gratis! U hoeft hiervoor geen onderhoudscontract af te sluiten.
– Kantooruren zijn van maandag t/m donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 uur tot 16.00 uur;
– Het verhelpen van storingen op locatie is op basis van nacalculatie á € 28,50 per 15 minuten plus de voorrijkosten op basis van
Nacalculatie of vooraf afgesproken met een medewerker van Multicard BV;
– Service op locatie zal gedaan worden op de eerst volgende werkdag op maandag t/ m vrijdag;
– De overeenkomst is geldig voor een minimale duur van 36 maanden met een stilzwijgende verlenging van 12 maanden;
– Er geldt een opzegtermijn van 3 maanden en kan enkel schriftelijk (aangetekend) worden opgezegd;
– De looptijd van het contract en facturatie gaan in na installatiedatum.

 

 

 

 

 

 

LET OP! Wanneer je geen van beide abonnementen afsluit en je belt buiten kantooruren berekenen wij minimaal Service en Support abonnement a € 195 per jaar met daarnaast per 15 minuten € 28,50. Bekabeld internet is een must!

 

Het service & support nummer is: 085 487 15 16.